COMUNICAT

Având în vedere hotărârile adoptate de Consiliul Local al Municipiului Buzău aducem la cunoştinţa cetăţenilor municipiului că s-au aprobat numeroase modificări urbanistice, cum ar fi:
- pentru 55 de străzi din municipiu s-a realizat arondarea blocurilor de locuinţe şi s-au atribuit numere administrative (poștale);
- 39 de alei, pe care sunt situate blocuri în cartierele din municipiul Buzău, au căpătat denumiri de stradă și s-a atribuit număr administrativ (poștal) pentru fiecare imobil (bloc);
- s-au schimbat 13 denumiri de străzi din municipiul Buzău.
Ca urmare, recomandăm cetățenilor municipiului Buzău să consulte aceste modificări în site-ul www.primariabuzau.ro, sub denumirea ADRESE NOI ÎN MUNICIPIUL BUZĂU.
Totodată, vă informăm că aceste schimbări vor afecta actele de identitate, iar cheltuielile pentru schimbarea acestora vor fi suportate din bugetul local, conform anexei 1 din HG nr. 1375/2006, respectiv taxa de 7 lei pentru eliberarea cărții de identitate și taxa de 1 leu pentru eliberarea cărții de identitate provizorie.
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUZĂU
28.03.2019