Politic 

COMUNICAT

Având în vedere hotărârile  adoptate de Consiliul Local al Municipiului Buzău aducem la cunoştinţa cetăţenilor municipiului că s-au  aprobat numeroase modificări urbanistice, cum ar fi:

  • pentru 55 de străzi din municipiu s-a realizat arondarea blocurilor de locuinţe şi s-au atribuit numere administrative (poștale);
  • 39 de alei, pe care sunt situate blocuri în cartierele din municipiul Buzău, au căpătat denumiri de stradă și s-a atribuit număr administrativ (poștal)  pentru fiecare imobil (bloc);
  • s-au schimbat 13  denumiri de străzi din municipiul Buzău.

   Ca urmare, recomandăm cetățenilor municipiului Buzău să consulte aceste modificări în site-ul www.primariabuzau.ro, sub denumirea   ADRESE  NOI  ÎN  MUNICIPIUL  BUZĂU.

 Totodată, vă informăm că aceste schimbări  vor afecta actele de identitate, iar cheltuielile pentru schimbarea acestora vor fi suportate din bugetul local, conform anexei 1 din  HG nr. 1375/2006, respectiv taxa de 7 lei pentru eliberarea cărții de identitate și taxa de 1 leu pentru eliberarea cărții de identitate provizorie.

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUZĂU

28.03.2019

Related posts

Leave a Comment

Privacy Policy Settings