PSD: 140 de milioane de euro pentru ca roșia românească să fie promovată

Promovarea produselor românești a devenit monedă insuficient promovată de către autoritățile naționale. Măsurile inexacte și lipsite de uniformitate au dus la stagnarea ridicării la rang de elită a roșiei românești. Importurile de legume și fructe sunt încă numărul unu în România, în timp ce fermierii locali rămân cu marfa în câmp din cauza lipsei unei piețe de desfacere care să aprecieze corect prețul de cost al muncii acestora. Deși, fermierii români ar dori asocierea în cooperative, guvernul liberal nu este interesat de promoveze realmente ceapa de apă, varza și tomatele românești în mod exclusiv în toate marile magazine ale țării.

PSD propune însă în programul său de guvernare programe de susținere a produselor românești pentru că România este a românilor! Așadar, în programul pentru agricultură, social-democrații propun să fie susținute rasele autohtone de animale, culturile proteice (producție, procesare, deshidratare), de asemenea  culturile de nișă, iar zona Rm. Sărat și dealurile de pe Valea Slănicului de Buzău fac nota aparte la acest capitol. Aici sunt culturi de lavandă, cătina, muștar, plante medicinale, dar și de fructe de pădure. PSD mizează pe un bugete de 100 milioane de euro din bugetul de stat plus aport UE.

PSD arată în programul de guvernare pe agricultură că toată munca fermierilor români trebuie să fie făcută cunoscută și ca atare, trebuie să existe campanii de informare pentru promovarea produselor și serviciilor operatorilor care produc în România. Bugetul acestui program se ridică la 40 de milioane de euro, iar banii provin exclusiv din fonduri UE.

Acest articol este asumat de PSD- Organizatia Judeteana Buzau

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Privacy Policy Settings