Reparații importante pe DN 10. Restricții timp de UN an
Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Buzău anunţă că în jurul datei de 1 septembrie vor începe lucrările de reparaţii la Viaductul Grămătic, pe DN10 Buzău – Braşov, intervenţie care va presupune circulaţia alternativă a vehiculelor pe o singură bandă timp de 12 luni.
Joi la sediul DRDP a fost semnat contractul pentru „Lucrări de reparaţii curente Pod pe DN10, km 90+265(88+808) peste Valea Grămătic la Lunca Jariştei”.
„Câştigătorul licitaţiei contractului cu o valoare de 13.199.831,38 cu TVA, Luconsa BM SRL, are la dispoziţie 12 luni de la Ordinul de începere a lucrărilor pentru finalizarea obiectivului.
Pentru asigurarea siguranţei traficului rutier pe DN 10, contractul prevede: amenajare teren, lucrări de semnalizare rutieră pe timpul execuţiei, lucrări de reparaţii la suprastructură, lucrări de reparaţii la infrastructură, lucrări de reparaţii la rampele de acces, lucrări de reparaţii la racordările cu terasamentele. Extrem de important, mai ales pentru tranzitul de vehicule grele, Viaductul Grămătic a fost construit în anul 1983, are o lungime de 168,30 metri, cu parte carosabilă de 8 metri şi este încadrat în starea tehnică IV. Pe timpul lucrărilor, traficul rutier se va desfăşura alternativ, pe o singura bandă, semaforizat”, informează DRDP Buzău.
Potrivit DRDP, după semnarea contractului, constructorul va urma să întocmească studiul de management al traficului în vederea aprobării restricţiilor rutiere necesare a fi impuse înainte de începerea lucrărilor de reparaţii.
Viaductul Grămătic a fost construit în anul 1983, are o lungine de 168,30 metri, cu parte carosabilă de 8 metri și este încadrat în starea tehnică IV.
Luconsa BM a devenit cunoscută pentru faptul că a încasat în ultimii ani peste 20 de milioane de euro de la stat, toate în urma contractelor primite de la CNAIR. Inclusiv la DRDP Constanța a prins lucrări deosebit de bănoase, în afara podului din Mihai Viteazu, putând aminti și alte contracte precum cel de un milion de lei pentru podul de la Nicolae Bălcescu- Tulcea (iunie 2018) sau cel de peste 16 milioane de lei pentru podul de la Mangalia (martie 2020).