BUZAU ORAS DESCHIS
In prima şedinţă CLM din an, aleşii au aprobat şi organizarea unui concurs public pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru capitala de judeţ. „Cu ajutorul acestui logo, destinat a fi folosit în toate formele de comunicare vizuală, Buzăul va fi mai cunoscut, chiar şi în plan naţional”, spunea primarul Constantin Toma..Concursul s-a desfasurat in periada 12 februarie -12 martie
Joi, 5 aprilie, ora 13.00 in sala “Nicu Constantinescu” intr-o conferlnta de presa a avut loc prezentarea oflciala a castigatorului concursului si a Logo-ului municipiului Buzau. Comisia coordonata de profesorul Valeriu Susnea a decis:castigator este Adrian Mironescu, un tânăr din Iaşi. De acum înainte, logo-ul cu sloganul „Buzău – oraş deschis”, va fi însemnul oficial al Municipiului, alături de stemă şi de steag.
Logo-ul creat de Adrian Mironescu a luat naştere ca urmare a unui studiu aprofundat al oraşului nostru, al caracteristicilor sale principale, dar şi asupra locuitorilor săi.
Ideea a pornit de la conceptul de „oraş deschis”, care se poate dezvolta în foarte multe direcţii.
Premiul obtinut de tânărul iesean este în valoare de 12.000 de lei, iar conceptul său a fost ales câştigător din 24 de oferte.
Pentru început, logo-ul oficial al Buzăului va fi aplicat pe noile indicatoare de intrare în oraş care vor fi montate la intrarea in municipiu dinspre Ploieşti şi dinspre Râmnicu Sărat.
Adrian Mironescu este owner, designer si consultant de brand al companiei WIRON. A inceput sa lucreze din 2001, cand era in primul an de facultate (2001 – 2005, Facultatea de Informatica de la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi). Intre timp a mai facut si un master in Administrarea Afacerilor, la aceeasi facultate.
Adrian este consultant si designer de identitate de brand. Printre clientii si/sau brandurile cu care a lucrat: ApaVital, CCT Consultants, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” dinIasi, Centrul Cultural Francez Iasi, Arhipelago, Ecolab Romania, Microsoft Academic Program Romania, Erste Bank…