FamShop automatizează piața e-commerce din Coreea de Sud și SUA

Platforma de automatizări e-commerce FamShop și-a extins portofoliul la începutul anului
2021 cu 4 companii din Coreea de Sud, cea mai mare fiind corporația Hans Biomed, cu cifră de
afaceri de peste 60 milioane de dolari în 2020. Două din companii au activitate comercială și în
Statele Unite ale Americii.
Cum au ales soluția din România
“Au căutat câteva luni un furnizor de servicii de automatizare e-commerce și nu au găsit nici
măcar în SUA. Corporațiile sunt mai speciale, decizia lor a durat mai mult decât execuția
integrării FamShop. Au ales să lucreze cu noi după aproape două luni de la discuțiile inițiale,
deși integrările FamShop au fost gata în 5 zile de când am bătut palma.”, menționează Florin
Măcău, fondator FamShop.
Impresionați de flexibilitatea software-ului românesc
Decizia a fost influențată de portofoliul de clienți, însă factorul critic a fost posibilitatea
dezvoltărilor personalizate într-un timp record, întrucât o corporație are multe proceduri de
lucru unice. Diferența de fus orar nu a contat deloc și părțile s-au intersectat ușor să comunice,
ceea ce subliniază faptul că oricine poate rezolva probleme oriunde în lume, din propriul birou
sau chiar de acasă.
FamShop – software accesibil oricărui tip de companie
Platforma FamShop a fost lansată în 2016 și este un software cu capital 100% românesc.
FamShop își consolidează experiența în automatizările e-commerce, precum generări
automate de facturi, AWB-uri, sincronizări de stoc între softurile ERP și canalele de vânzare
online, aplicații mobile, monitorizare prețuri concurență și auto-price, ajutând să optimizeze
procedurile de lucru pentru orice companie care vinde online, indiferent de mărimea acesteia.
© Drepturile de autor pentru conţinutul acestui document sunt deținute de PLATFORMA
FAMSHOP.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Privacy Policy Settings